جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا
جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آخرین کاربران
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

جواب مدیر عامل الهلال از پرسپولیس آسیا

یاحبیبی پرسپولیس استاد جادوگری به کاپیتانی علی کریمی هست

یحترگ گلبی علیک

دلم برات میسوزه



ارسال شده توسط پرسپولیس آسیا

پرسپولیس آسیا: متن زیر جوابیه ایست در پاسخ به صحبت های چند روز پیش مدیر باشگاه الهلال که صحبت های تحریک آمیزی را انجام داده بود.

صحبت های مدیر باشگاه الهلال را که جوابیه ی زیر پاسخیست در مقابل آن حرف های کودکانه را می توانید از اینجا بخوانید:

اهلا و سهلا جناب مدیر !

به نمایندگی از 40 میلیون هوادار پارس و سرخ دل به شما عرض می کنم : غرور ، آن هم از نوعِ کاذب ، چیز بدیست میگویید نه پس بنشینید و تماشا کنید.

رییس وبزرگِ تیم آبی پوشِتان که شما باشید با این حرف هایِ کودکانه ، چه سهل است جای جایِ استادیومِ آزادی نشستن و به حرفهایتان خندیدن ! علی کریمی باشد یا نه ، در لیگ ببازیم یا ببریم ، ربطش به شما هیچ نیست مگر گلهایی که قرار است نوشِ جان کنید !

با آن هیکل تنومندتان اشک می ریزید و زرد می شوید.. شاید یاد بگیرید که عرب جماعت را چه به این حرف ها ! عرب جماعت را چه کار با تیمِ اصیل و کهنِ ایرانِ بزرگ ! ریز تر از این حرفهایی یا اخی !

ببین و آگاه باش که هواداران سرخ چگونه آزادی را برای شما و تیمتان به جهنمی داغ تبدیل خواهند کرد . جهنمی که غیرتِ سرخِ پارسی را بر سرتان خواهد کوبید

آقای مدیر میگویید از پرسپولیس کبیر نمیترسید؟! عجیب است! دستانتان ولی می لرزد ! اگر ترسی در وجودتان نیست چرا به حاشیه سازی می پردازید؟ هنوز آن قدر حقیر نشده ایم که عربِ کوته فکر و حقیری چون تو ، که شکم گنده کرده است و هذیان می گوید برایِ ما تعیین تکلیف کند!

خونِ کثیف و بی شرافتِ عرب که در رگهایت می جوشد و بیهوده بر آن می بالی ننگی بیش نیست در برابر این همه شرافت و اصالت و فرهنگ!! .. در برابر پرسپولیس ایران و ایرانیِ سرخ ، به زودی خواهی لرزید !

کمی از فرهنگِ جاهلانه ی خود فاصله بگیر ! ما عرب نیستیم ! ما مثل شما نیستیم ! ریشه داریم ، ریشه ای بدون تاریخچه ای چون دوره ی جاهلیت شما ، که هنوز افکارتان در همان دوران جا مانده است !

میگویید جادوگرِما با مربی سرخمان مشکل دارد! فکرِ تیمِ خود باش! پرسپولیسِ ما ساخته ی غیرتِ ملتی سرخ است که میلیونها هوادار با تعصب حمایتش می کنند.. علی کریمی هم مثل همه ی پرسپولیسی هایِ ایرانِ کبیر ، هر کجا حتی روی نیمکت برایِ شما ترس آور است..

بترس ! بترس ازعلی کریمی ها و تمام ایرانی هایی که وقتی خون ملّی شان به جوش آید ، همه در برابرت محکم و مصمم می ایستند و به تمسخر می گیرند یاوه گویی هایِ تو و همه ی برادرانِ عربت را! پرسپولیس بزرگ تر از این حرفای سست و از روی جهل شماست.

میگویید هواداران سرخ از تیمشان حمایت نخواهند کرد ؟؟ آری ، مگر اینگونه ترسِ خود را تسکین دهید !

شما با این کارتان غرور هزاران ایرانی را تحریک کردید ! خواهید دید زمین سبز آزادی را که جهنم سرخِ اعراب خواهد شد ودر آن با تمام جاهلیت خود زنده به گور خواهید گشت !.

گفتنی است دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال، سه شنبه ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


تعداد بازديد : 138
دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت: 14:10
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان